Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Video Chat/Chat [Poland]


 

$ads={1}

Twój zakres obowiązków

  • Efektywna obsługa klientów w zdalnych kanałach kontaktu – Video Chat i Czat
  • Przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na zapytania Klientów dotyczących ogólnych warunków ubezpieczeń oraz procesu obsługi szkód i świadczeń zgodnie ze standardami i terminami obowiązującymi w firmie
  • Rejestrowanie w systemach produktowych i obsługa zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem kanałów zdalnych szkód i świadczeń oraz wyliczanie wysokości odszkodowania
  • Udział w projektach pilotażowych
  • Wspieranie wiedzą merytoryczną współpracowników oraz udzielanie wsparcia podczas szkoleń praktycznych dla nowych pracowników
  • Inicjowanie nowych rozwiązań usprawniających proces obsługi szkód
  • BackOfficowa obsługa klientów w kanałach e-mail oraz mojePZU

Nasze wymagania

  • Masz min. 3 miesiące doświadczenia w pracy w Contact Center
  • Jesteś absolwentem min. szkoły średniej
  • Jesteś gotowy do pracy zmianowej w godzinach 8-20
  • Tak jak my lubisz poznawać nowe zadania i dzielić się swoimi pomysłami
  • Posiadasz wiedzę w zakresie standardów obsługi klientów w Grupie PZU
  • Nie działasz szablonowo, a szukasz kreatywnych rozwiązań, które również podnoszą Twoje umiejętności
  • Znasz podstawowe produkty ubezpieczeniowe
  • Najważniejsze przepisy prawa w zakresie ubezpieczeń nie są Ci obce

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال